Monday, November 24, 2008

Tapasztalatok: Aldi és Ifjúság

Aldi magyarorszagon most. És én nagyon szeretem Aldit.

Miért?

Lehet mert sok Német dologok tudok venni ott -- mint fekete erdei sonka vagy német csoki. Ez egy jó okot, de nekem, egészen másmilyen okok.

Lehet mert legolcsobb tonhal és nem nagyon draga lazac. Ujra, ez egy jó okot. De nem eleg nekem.

Én vásárok Aldi-ben, mert szerinti Aldi, nagyon fiatal vagyok! Ez igaz!

Oktoberben, elment az Aldi-re venni bort. Amikor fizettem, a pénztáros azt mondt hogy, "Személyi igazolvány, kérek szépen."

Én mondtam hogy "tessék? Csak egy kicsi beszélek magyarul."

A pénztáros mosolyogot és azt mondt hogy "passport?"

Megzavarodott voltam. Miért szükségnek az útlevélem? Soha történt elott.

Akkor a ferfi mögött engem azt mondt hogy "Mi baj? A hölgy 30 éves legalább!"

"Ahhhh, értem," gondoltam. "I'm being carded!"

Én mosolyogotam. "Nagyon öreg vagyok!" Én mondtam hogy. Mutattam az útlevélem. "40 éves leszek marciusban!!!!!"

Nagyon vicces volt, goldoltam. De amikor elmeséltem Russell-tol mit történt, kacagot!

Szerint Russell, ez az új értékesítési módok. Aldi pénztáros kell mondani az öreg hölgyek jónak és fiatalnak látszik. Akkor öreg hölgyek az Aldiben akar vásárni.

Lehet Russell helyes. Lehet csak egy új értékesítési módok.

Én azt mondom hogy ez egy nagyon jó értékesítési módok. Munkadik!!!!!!!

7 comments:

Anonymous said...

LOL - A legjobb a mögötted álló férfi reakciója :) (my fav part is what the man behind you said) :)

Anonymous said...

lol nagyon örülök, hogy ilyen kellemes meglepetések érnek Magyaroszágon :)))))

Anonymous said...

lolololol
but please, what is "munkadik" ? i just couldn`t figure that out...
you are amazing!!

Trudy Chun said...

Sorry it should have read "működik"
I always think the word should be munkadik for "it works." You know munka = work, right?

Laci and Keri Németh said...

So far no Aldi In Vukovar, only LIDL. But Keri loves it. Maybe the same technique...?

Anonymous said...

don't understand a word you just said...but glad to know your recent good news

Anonymous said...

jo kezdet